نور اللبنانية تكشف عن صور زفافها


 
       

 

بعد مرور أكثر من شهر ونصف على زفاف الفنانة اللبنانية نور قررت أن تعرض صور زفافها على الفيس بوك.

وكانت نور قد احتفلت بزفافها في لبنان على رجل الأعمال السوري يوسف أنطاكي يوم 23 من ديسمبر الماضي وهو يوم عيد ميلادها ،ورفضت نور دعوة الصحفيين والمصورين حيث اقتصر الحفل علي العائلة فقط. 

تجدر الإشارة إلي أن نور تم خُطبتها في شهر أغسطس الماضي ، و قد كانت في منزل عائلة الفنانة اللبنانية نور في لبنان .

 
       

 
       
14 تعليق »

  1. enqostea said

    You are good looking..

  2. أنس said

    ضراحة البنت تستاهل حلوة

  3. islam said

    nour moi islam est j’ai15ans dans ma vie j’aime toi et pour moi toi belle fille alors moi habite dans l’algerie

  4. islam said

    nour moi islam est j’ai15ans dans ma vie j’aime toi et pour moi toi belle fille alors j’aime vos yeus me parlent c’est mon couer qui vous ecoute

  5. السلام عليكم ورحمتة الله تعالى وبركاته
    ناس كتير أوي بيقولولي اني شبهك وأنا بصراح ببقى مبسوطة بالشبه دة ومن ساعتها بقيت بتابع أخبار وأشوف الجديد بتاعك بقلك ربنا يحميكي من العين ويحفظك ويوفقك في حياتك وفي فنك سلام

  6. ايكو said

    مبروك يا اجمل نور

  7. فريدة said

    انا بحبك كثير نور الله يسعدك

  8. انا بموت فيكي كثير

  9. مروان said

    مبرووووووووووووووووووووووووووووووك الف مبروووووووووووووووووووووووووووووك

  10. lala said

    مرحبا ,, انا بحب نور هلبة هلبة , ونتمنى نلتقي معاها في يوم.. او علي اقل تقدير نراسلها وياريت نحصل علي ايميلها

  11. lala said

    لو سمحتوا لو ممكن اي احد يوصلني بيها ..

  12. ربنا يباركلك ياقمر السينما وملكة الكون انا بحبك موووووووووووووووووت يانور قلبي

  13. يانور نفسي ماتغيريش استايلك وتفضلي دايما محترمه زي مانت يابرنسيسة الشاشه البلازمه والعاديه المصريه وكمان اللبنانيه حتي العالميه

  14. شهد said

    الف مبروك . انا كتير بحب نور وبتمنا تفرجينا صور اكتر من هدول

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

اترك رد

