خلافات حادة بين منى زكي و احمد حلمي تنذر بانفصال محتمل !!


 

نفى الفنان الكوميدي “أحمد حلمي” ما نشر في صحيفة مصرية قومية بأنه قام بضرب زوجته النجمة “منى زكي” في الشارع بعد نشوب خلاف حاد بينهما ، وقال حلمي للعاشرة مساء في اتصال هاتفي :هذا لم يحدث والعلاقة بيني وبين منى مستقرة والحمد لله ، ولا أعرف من له مصلحة في هذه الشائعات التي تطاردنا بشكل يومي ، مرة يجعلونا ننفصل ومرة نضرب بعض حكايات غريبة من عقول مريضة.

وأضاف حلمي : ما أحزنني أن ينشر هذا الكلام في صحيفة قومية كبيرة ،وما ينشر فيها الناس تصدقه ، فماذا تركوا للصحف الصفراء ، أنا قرأت الخبر وشعرت بضيق شديد وغضب أن يتم تشويه صورتنا أمام الناس بهذه الأكاذيب والافتراءات.

أما منى زكي فتحدثت عبر الهاتف أيضاً بالقول :  منهم لله بجد هؤلاء الناس ليس عندهم مبادئ ولا أخلاق ، ولا استطيع أن أقول سوى حسبي الله ونعم الوكيل فيهم ، وليس لدي قول أكثر من ذلك ، وأحمد الله أن هناك ناس مازالوا طيبين ومتمسكين بمبادئهم ولا يصدقون هذا الكلام غير المسؤول.

وأضافت منى : الخلافات التي بيني وبين أحمد خلافات عادية مثل أي زوجين وتكون في البيت لا تصل للشارع أبداً ، وأنا وزوجي متفاهمان جدا، ونستطيع تجاوز خلافاتنا بسرعة، وبيننا بنت أتمنى من الله أن يحفظها لنا.

وعندما سألت منى الشاذلي ، منى زكي ماذا تشاهدون على التلفاز الآن ؟ قالت منى : نشاهد اعلانات فيلم “واحد صفر” ومعنا ابنتنا لي لي .

الجدير بالذكر أن الشائعات كثرت حول العلاقة بين منى زكي وحلمي في الفترة الأخيرة وكلها تدور حول خلافات حادة بينها وبين زوجها والتي تهدد بوقوع طلاق وشيك بينهما، وهذا ما نفاه أصدقاءهما ، وأكدوا أن العلاقة بينهما “سمن على عسل”.

 

 

 

37 تعليق »

  1. بصراحه اول ما سمعت الخبر قولت اكيد كذب لان بحس ان منى واحمد متافهمين جدا وحسبى الله ونعم الوكيل فى اللى بيقولوا كده وعيب اوى لما صحيفه مشهوره تكتب هذا الكلام وربنا يسعدهم ويخليهم لبعض بحبهم جدا جدا جدا وصورهم عندى فى كل مكان وبهتم دايما باخبارهم ومستانيه الاحسن منهم…,

  2. شوشو said

    كتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــير حلو

    بس الصور يعني
    هيكandهيك
    كده وكده يعني

    بس أنا بحب الممثلين الاثنين هادووووول

  3. hamada said

    لايمكن للفنان احمد حلمي ان يفعل هذ لانه فنان محترم جدا ولا يقوم بفعل متوحش

  4. maaggdy55 said

    احمد زكى بلدياتى وجارى وراجل محترم ومن بيت محترم ودى اشاعات وياريت محدش يصدقها وبعدين الناس الى بتتكلم دى فى الامور العائلية دى معندوهمش اى دم 000 هو الناس فاضية للتعليق على مشاكل الناس مااحنا كلنا عندنا مشاكل لاكن منى زكى فنانة محبوبة ورقيقة وذكية ولن تترك اى فرصة للحاقدين ليدمروا حياتها وربنا يستر يابو حميد

  5. ساري الجبل said

    بصراحو باين انه جارك بدليل انك حافظ اسمه كويس قوي
    ياناس بطلوا نخع
    قال جاره قال
    هوه فعلا احمد زكي

    كنت فاكره احمد حلمي ياخسسسسسسسسسسسارة !!

  6. اية من الجزائر said

    انااعرف انها اكاذيب بس اقول للمطربين الشهيرين ان لا يديروا بالهم مع ناس ماتخافش ر بي
    وانا عارفة وكل الجزائريين عارفين بلي احمد حلمي مايديرهاش

  7. maaggdy55 said

    ايوة يبابا واللة احمد حلمى جارى وانا من بنها ومن شارع الكوبرى وبين بيتى وبيتة مائة متر وانت مالك ياحبيبى لو انت فاهم كنت عرفت انها غلطة املائية انا كان عندى انك تقولى عايز حصة املاء احسن ماتقول كداب 00 على العموم ااقول اية انتو شعب لسانكوا طويل على الفاضى000 على العموم احمد زكى واحمد حلمى الاتنين بنحبهم واحمد حلمى نقولة طول بالك شوية واحمد زكى نقولة رحمة اللة عليك 0000 اما انت خلى بالك قبل ماتتسرع بالححكم على عمك فاهم ولا

  8. من وجهة نظري يجب على أحمد حلمي أن يطلق منى زكي لأنها تشوه صورته بأفلامها مع ممثلين آخرين من جهة الأحضان وهذا قد يشوه من شعبية حلمي ، فالحل الوحيد إن حلمي يقول لمنى ( إنتي طالق ، طالق ، طالق ) .

  9. عاشق أحمد حلمي ومى زكي said

    أحمد حلمي و منى زكي ما في أحلى منهم وأكيييييييييييييييييييييييييييييييد الخبر كزاب يعني اشاعة وأنا صراحة بحب تنين منى زكي و أحمد حلمي وطبعا أنا مبشجع انو احمد حلمي يطلق منى زكي …………………………

  10. انى احب منى زكي كثيرا و حتى زوجها و كل هذا الكلام افتراء منى زكي انسانة طيبة و رقيقة و جميلة …..و انا جد معجب بها و بادوارها الرومنسية فهي تشكل احسن و اجمل و اخلص و ارق زوجة في العالم و انا اتمنى لها حياتا سعيدة لا تنسى فيها ربها

  11. بصراااحة جدا انا من عشاق مني زكي الطيبة جدا وانا عارفة كويس انها بتحترم جوزها وبتحبة وبتخلص لية حراااااااااااااااام جدا اللي الناس بيقولوة عليهم دة ان بجد مشفتش اثنين بيحبوا بعض اوي كدة ومعتقدش اني هشوف زي الحب دة بحباااااااااااااااااااااااااااااك يامنمن ياقمر

  12. بس يامني ياقمر حاولي تحافظي علي جوزك اكتر وبنتك وتطيعي ربنا في حياتك ويمكن تبقي احلي من بنات كتير لو لبستي الحجاب دة راي واللة بجد اتمني في يوم تجربية وكنتي في فيلم سهر الليالي قمراية منورة الشاشة بالحجاب ياريت باللة عليكي تحاولي انتي زي اختي الكبيرة العسل والسكر بحبك واللة بحبك

  13. محمود said

    والله انا اندهشت لما قريت الخبر
    ولكن انا مو مصدق الكلام هادا
    يا شيخ حسبنا الله ونعم والوكيل على اولاد الحرام
    ويا ريت اذا في امكانية اللى عندو اميل لاحمد حلمي او مني زكي
    يبعتلي اياه على اميلي
    abokasem-mhmoud@hotmail.com
    اوك

  14. ليه هذا المشهد السيء وتقولي تعرضت للظلم في الحياه وتنظري الجزء في الاخره من الله على ايش على سماحك لتقبيلك من رجل لايقرب لك شيء الا تخافين الموت.
    احمد حلمي انا معجب بادورك وادائك النظيف الذي احرجت كثير من الكميديين الذيين يضنون ان الكوميديا لاتودي دورها الى بالوساخة واشاعه الفاحشه مثل عادل امام انا اشكرك احمد حلمي وانت في قلوبنا
    لكن والله تاثرت كيف تقبل ان تكونت مرتك في حضن اخر وكمان يقبلها اين غيرتك ( يخص) اذا كانت منا تحترمك وتحترم جمهورها ما كانتش قبلت ذلك الدور
    سلام

  15. العدلاني said

    ادعوكم للإستماع قصة حب مني – حلمي على اليوتيوب يحكيها حلمي نفسه وتتابعه
    منى عبر أحد البرامج
    هذا بريدي للبخلاء والكرماء ( عثمان 17 سنة) aladlany@hotmail.com


    هذا الرابط لتشاهدوا الفيديو وتحملوه عن طريق الريل بلاير ان احببتم

  16. توشه said

    بإختصار شديد اقول ان القمم دائما مستهدفه ربنا يحفظكم من كل حاسد ياحلمي ومني وبعدين اذا افترضنا ان بينهم مشاكل ايه يعني ما الدنيا كلها مشاكل

  17. medo said

    ان شاء الله ما بسير الا كل خيير
    وما يصح يطلقو
    لا زم يتفاهمو اول شي

  18. الكبير دأمان الفنان أحمد حلمي انت دأمان تدهشنا بأعمالك الجميلة وي أباركك علي فلمك الجميل 1000 مبروك ولكن هو يشبه فلم أمريكي فأنا لا أريد أن أذكور أسمة ولكن ألاختلف هو انك انت الي قومت بي هذا اللدور الجميل مع تمنياتي بمزيد من التوفيق حسام أبو المكارم زميل لك بأذن أللة

  19. حمزة said

    انا مش فاهم فى موقع اكدان دة حقيقى بس بصراحة انا مش عارف ازاى احمد ابل فليم احكى يا شهرزاد

  20. حمزة said

    http://www.shobiklobik.com/woman/over18.asp

  21. حمزة said

    دة رايى

  22. دائما كل الكومديان اخرتهم سيئة وانا اصدق هذا

  23. اويا said

    منى زكي فنانة جميلة و محترمة و اللي يقول انها تشوه صورة زوجها هذا حاقد بلا شك فاذا كانت ممثلة و بتمثل مع ممثلين اخرين فاحمد حلمي يمثل مع ممثلات اخريات و عيب الدخول في اعراض الناس

  24. not regester said

    ____________________

  25. على زبي

  26. أنا من معجبي إنت ولفنانة وأقولك لاترد على كل هؤلاء الناس الذين يريدون ان يخربوا بيتك والله يهديها زوجتك

  27. يوسف said

    انا عايز اتعرف على اصدقاء جديدة على الهوتميل

  28. روان said

    احمدددددددددددد منىىىىىى انا بمووووووت فيكم والله العظيم اول مسعت الخبر بالنت بكييييت لكن الحمد لله

  29. روان said

    انا بنت اوعوا تفتكروا اني ولد احمد انا بحبك اووي بفيلم زكي شان ولا ظرف طارئ ولا جعلتني مجرما وكل افلامك منى انا بموت فيك بفيلم خالتي فرنسا وبفلم ليه خليتني احبك وبفلم افريكانو والباقي كان اكييييييد ان شاء الله طول العمر تفضلوا متزوجين ومفيش اي مشاكل حتى لو كانت صغيرة

  30. روان said

    منى اوعي تزعلي احمد احمد اوعى تزعل منى

  31. مهند said

    انا بحب منى زكى واحمد حلمى وان موضوع الطلاق اتمنى ان يكون كازب وانا متابع افلاماحمد حلمى ومنى زكى كلها

  32. مهند said

    انا بحححححححححححححححححححب احمد حلمى وبحححححححححححححححببببببببببببك انت يا منى وما تطلقو يا احمد ومنى ويارب تسمعونى

  33. فوفو said

    انا فاطمه من الاردن انا اتمنه لكم حيه سعيده منى انا بحبك كتير ولله انتي طيبه كتيركتير انتي انسانه حنونه انا اتمنه ان تكوني صديقه لي

  34. يمنى said

    منى واحمد ده شيطان دخل ما بنكم

  35. asmaa said

    لمها بقى انت فاكر ان انت عمرك طويل ومش هتقف قدام ربنا الا فين ياحبيبى الموت ياتى فى اى وقت وانت هتتحاسب على كل اللى بتعملو الحقيرة مراتك سورى فى اللفظ لاكن اى حد لازم يقول كدة على وحدة مبتخافش على بيتها ولا على زوجها ولاابنتها ولامن ربنا اولا

  36. asmaa said

    احمد حلمى انسان محترم لاكن فيه شى انا مش قادرة اسدقه اولا تايد احمد حلمى لحسنى مبارك ماكنتش اتخيل انه ممكن يبيع بلده انا عارفة ان الفلوس بتغير لاكن ماكنتش اتخيل انها بتغير بالشكل دة بس يارب تكون اشاعة ولو مش اشاعة تبقى انت عملت كدة لانك مش حاسس بالناس اللى بيقبض 200 جنيه فى الشهر وعنده اربع خمس عيال ولا اللى بينتحر ولا اللى بيطر يسرق ولا اللى بيلحس الصحون ولا ولا ولا طبعا انت مسمعتش عن الكلام دة بقالك كتير من ساعت الشهرة والفلوس اكيد نسيته ماانت اقل شى عندك دلوقتى فندق خمس نجوم انت ومراتك اللى بتسمحلها تدخل على بيتك وبنتك فلوس حرام من افلامها الابيحة وعلى فكرة انت افلامك محترمة وفلوسها حلال لاكن زوجتك انسانة مش محترمة دا لو هية انسانة اصلا لا بتختشى على بيتها ولا زوجها ولابنتها ولا بتخاف من ربنا ودى الحاجة الثانية اللى انا مستغربة منها جدا انت يااحمد انسان تانى غير اللى احنا عرفناه حتى فلمك الاخير بلبل حيران كان بايخ جدا وتافه وممل فين افلامك الحلوة يااخى واللوك بتاعك مخليك بايخ جدا ودمك ثقيل ومن ساعت ما ربيت داقنك وانا كرهتك واتمنى تطل علينا بعمل جميل وفيلم بسيط مايكنش فيه وجع دماغ كتير ويكون كوميدى بجد مش استظراف زى بلبل حيران ويكون محترم واتمنى انك تمسل مع ياسمين عبد العزيز تانى او نور مش زينة الثقيلة البايخة واختار الناس المحترمة مثل ياسمين عبد العزيز وناس تانية كتير مش تطلع واحدة بشورت ملهاش اهل مثل زينة صدقنى انت كدة بتشوه صورتك جدا

  37. karim diab said

    أحمد حلمى من أكثر الممثلين الذين أحترمهم و لا أحب له أى سوء أو ضرر

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

اترك رد

